Virheellisiä vesilaskuja kuluttajille
Tiedote
22.1.2020 15:23
Laskuja ei tule maksaa vaan odottaa uutta laskua.
Kuluttajille on lähtenyt virheellisiä paperisia vesilaskuja. Laskuja ei tule maksaa, mikäli laskussa lukee ylhäällä SILASKU.
Virheellisten laskujen tilalle lähetetään uudet korjatut laskut. Virhe koskee Vuoksen länsipuolen kuluttajien laskuja, joissa eräpäivä on 3.2. tai 4.2.
Osa e-laskuista ja suoramaksulaskuista on tullut kuluttajille virheellisinä paperilaskuina.
- Ongelma koskee lähes kahtatuhatta Vuoksen länsipuolen asiakastamme, mutta virhe on nyt paikallistettu ja se pyritään korjamaan mahdollisimman pian, kertoo asiakaspalvelusihteeri Katve Pöppönen Imatran Vedeltä.
Lisätietoja: asiakaspalvelusihteeri Katve Pöppönen, katve.popponenimatra.fi (katve[dot]popponen[at]imatra[dot]fi), p. 020 617 4407.