Kuva
Palveluja saa normaalisti sähköisesti.
Palveluja saa normaalisti sähköisesti.

Koronan vaikutukset kaupungin ja tytäryhtiöiden asiakaspalveluihin

Tiedote
20.3.2020 15:17
Sähköiset palvelut toimivat normaalisti.

Koronan tartuntariskin vuoksi on jouduttu rajaamaan joiltain osin kaupungin ja konserniyhtiöiden asiakaspalvelupisteiden toimintaa.

Kaupungintalon asiakaspalvelupiste toimii ensi viikolla normaalisti, mutta kannustamme kaupunkilaisia ensisijaisesti käyttämään sähköisiä palveluja (verkko: imatra.fi, sähköposti: asiakaspalveluatimatra.fi (asiakaspalvelu[at]imatra[dot]fi), puhelin: 020 617 2253, kaupunginvaihde: p. 020 617 111). Ensi viikolla asiakaspalvelun aukioloaikoja tarkastellaan uudelleen.

Imatran Vesi

Imatran Veden asiakaspalvelua annetaan puhelimitse ja sähköpostilla.

Veden asiakaspalvelu, laskutus sekä omistajan ja kuluttajan muutokset: puhelimitse arkisin klo 12.00 – 15.00 numerossa 020 614 4243 tai sähköpostilla vesilaskutusatimatra.fi (vesilaskutus[at]imatra[dot]fi)

Liittymissopimukset ja liittymätiedot, kartat sekä vesihuollon ongelmatilanteet:
työtilaukset sekä muut tekniset asiat sähköpostilla: imatranvesiatimatra.fi (imatranvesi[at]imatra[dot]fi) tai puhelimitse virka-aikana numerossa 020 617 4333.

Vikailmoitukset virka-aikana p. 020 617 2253 ja työajan jälkeen (klo 16.00–7.00) sekä viikonloppuisin numerossa 020 617 4340.

 Imatran Lämpö

Imatran Lämpö Oy:n asiakaspalvelupiste Kuusirinteellä on suljettu toistaiseksi koronavirustilanteen vuoksi.

Asiakkaita palvellaan arkisin klo 8:00-15:00 puhelimitse numerossa 020 617 4801 ja sähköpostitse lampolaitosatimatra.fi (lampolaitos[at]imatra[dot]fi)

24h-päivystysnumero vikatilanteissa on 0400 653 086.

Mitra

Mitra Imatran Rakennuttaja Oy:n asiakaspalvelu kaupungintalolla on suljettu, mutta vuokra- ja yritysasiakkaita palvellaan edelleen puhelimitse ja sähköisesti.

Palvelujen äärelle pääset osoitteessa www.mitra.fi.

Kehy

Korona -viruksen aiheuttaman yleisen tilanteen vuoksi Imatran Seudun Kehitysyhtiön (Kehy) toimistolla ei ole päivystystä seuraavan kahden viikon aikana.

Tällä aikavälillä yrityspalvelut hoidetaan ensisijaisesti puhelimella ja sähköisissä kanavissa. Asiakkaan niin toivoessa järjestetään henkilökohtainen neuvotteluaika toimistolla. Tähän mennessä sovitut tapaamiset hoidetaan normaalisti ellei asiakas muuta halua.

Asiakkaita pyydetään soittamaan ensin numeroomme 05-235 2220, jolloin sovitaan jatkosta.

Myös kehy.fi -kotisivuilla oleva Chat -palvelu toimii normaalisti.

Kipa

Aluekunnossapito (yleiset alueet) virka-aikana palautteet kaupungin asiakaspalveluun p. asiakaspalveluatimatra.fi (asiakaspalvelu[at]imatra[dot]fi), puhelin: 020 617 2253, muina aikoina päivystysnumero on 05 813 6630,

IBC

Imatra Base Camp palvelee niin ikään puhelimitse ja sähköisesti.

Matkailuinfon puhelin palvelee ma-pe klo 9.00-15.00 puh. 0206177777, ja infon sähköpostisoite on infoatimatrabasecamp.fi (info[at]imatrabasecamp[dot]fi).