Imatralla on muutakin kuin koski
Imatra haluaa näkyä ja kuulua. Sen vuoksi kaupunki julkaisi tänään sunnuntaina 28.3. valtakunnan ykköslehden, Helsingin Sanomien etusivulla muistutuksen siitä, että Imatralla on muutakin kuin koski. Markkinointia suunnataan sekä matkailijoille että muuttajille.
Kampanjan takana on kaupungin markkinointiyhtiö Imatra Base Camp.
─ Imatran tunnettuuden kasvattamisen ja mielikuvan muuttamisen tarve pohjautuu tutkimustuloksiin. Imatrasta tunnetaan parhaiten Imatrankoski ja Valtionhotelli. Nyt haluamme laajentaa tätä käsitystä ja kertoa kaupungin monista mahdollisuuksista, markkinointipäällikkö Katri Storhammar sanoo.
Helsingin Sanomien paperisen ja digitaalisten etusivujen lisäksi kampanja näkyy kohdennettuna markkinointina Googlen, Instagramin, Facebookin ja YouTuben välityksellä. Yksi osa verkkomarkkinointia on uusi video.
Kaupungin markkinointistrategiassa 2021-2023 ajatuksena on, että ympärivuotisten pienempien kampanjoiden lisäksi jokaiselle vuodelle tulisi yksi isompi näkyvyyskampanja. Jo vuonna 2020 kaupunki näkyi valtakunnan mediassa Suomen suurimman puukoulun myötä.
Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Jukka Aallikko, Imatra Base Camp Oy p. +358 400772007, jukka.aallikkoimatra.fi (jukka[dot]aallikko[at]imatra[dot]fi)
Markkinointipäällikkö Katri Storhammar, Imatra Base Camp Oy , p. 020 617 6677, katri.storhammarimatra.fi (katri[dot]storhammar[at]imatra[dot]fi)