Anna palautetta kaupungille
Imatran kaupungille voi nyt antaa palautetta kätevästi yhden osoitteen kautta oli sitten kyseessä esimerkiksi katujen huolto, joukkoliikenne tai vaikkapa asiakaspalvelu ylipäätään.
Kaupungin verkkosivuilla on heti etusivulla linkki palautteisiin (sekä Suosittelemme-osasta että sivun alalaidassa).
- Tämän linkin kautta kuka tahansa voi antaa palautetta, kysyä, tehdä toimenpide-ehdotuksia tai kehua kaupungin palveluita, hallintopäällikkö Marjo Kaulio-Behm sanoo.
Palautekanava ohjaa eteenpäin viestin jättämisessä. Kanavaan lähetetyt viestit siirtyvät suoraan palautetta koskevalle kaupungin tai tytäryhtiön vastuuhenkilölle. Palautteen antajalle vastataan, jos hän on jättänyt yhteystietonsa.
Kaupunkiin voi ottaa yhteyttä myös lähettämällä viestin kaupungin sosiaalisen median kanavissa Facebookissa, Instagramissa tai Twitterissä. Sosiaalisen media ei kuitenkaan ole virallinen palautteenantokanava. Näitä palautteita ei esimerkiksi tilastoida. Verkkosivun palautteiden vastausaikoja sen sijaan seurataan.
Sähköisten kanavien lisäksi palautetta voi antaa asiakaspalveluun puhelimitse sekä kaupungintalolla.
Lisätietoja:
Hallintopäällikkö Marjo Kaulio-Behm, p. 020 617 2223
Osallisuuskoordinaattori Heikki Laine, p. 020 6172321
etunimi.sukunimiimatra.fi (etunimi[dot]sukunimi[at]imatra[dot]fi)