Imatran Veden laskutuksessa on havaittu ongelmia
Imatran Veden laskutuksessa ilmenneitä ongelmia selvitetään parhaillaan. Ongelmat koskevat vesilaskuja, joiden eräpäivä oli 30.9.2024.
– Meille on tullut yhteydenottoja tilanteista, joissa paperilaskun tilannut asiakas on saanut tietää laskusta vasta perintäkirjeen saadessaan. Ja lisäksi on ilmennyt, että kaikki verkkopankissa asiakkaiden tekemät maksut eivät ole tulleet perille meille, kertoo vesihuoltopäällikkö Kari Pietarinen Imatran Vedeltä.
Asiakkaita pyydetään ottamaan yhteyttä Imatran Veden asiakaspalveluun, mikäli alkuperäistä vesilaskua ei ole tullut.
– Asiakaspalveluun voi olla yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse. Pahoittelemme laskutusongelmasta aiheutunutta haittaa, sanoo Pietarinen.
Lisätietoja:
vesihuoltopäällikkö Kari Pietarinen, Imatran Vesi, kari.pietarinenimatra.fi (kari[dot]pietarinen[at]imatra[dot]fi), p. 020 617 4399
Imatran Veden asiakaspalvelu
puh. 020 617 4343
(arkisin kello 12–15)
vesilaskutusimatra.fi (vesilaskutus[at]imatra[dot]fi)
Kirjoita kommentti