Imatran Vesi ottaa käyttöönsä Intrumin muistutus- ja perintäpalvelut osana saatavien hallintaansa
Imatran vesi on ottanut käyttöön Intrumin muistutuspalvelut saatavien hallintaan liittyen.
- Intrumin muistutus- ja perintäpalvelujen käyttöönotto on tapahtunut tämän vuoden alusta alkaen eli 1.1.2023, vesihuoltopäällikkö Kari Pietarinen kertoo.
Oletko saanut Intrumilta muistutuskirjeen?
Kun maksat laskun siinä olevilla maksutiedoilla eräpäivään mennessä, asia on sillä kunnossa.
Voit maksaa laskun myös kirjautumalla Intrumin verkkosivuilla Oma Intrum -palveluun, joka on auki ympäri vuorokauden. Sitä varten tarvitset pankkitunnukset sekä laskussa näkyvän asianumeron.
Oma Intrumissa voit maksaa velkasi, ehdottaa maksusuunnitelmaa tai lähettää viestin Intrumin asiakaspalveluun.
Mikäli et pysty maksamaan laskua eräpäivään mennessä, otathan viipymättä yhteyttä Intrumiin avun saamiseksi. Nopein tapa saada apua on kirjautua Oma Intrum -palveluun.
Voit ottaa Intrumiin yhteyttä myös puhelimitse laskussa mainituilla yhteystiedoilla. Mikäli sinulla ei ole laskua, voit soittaa Intrumin vaihteen numeroon 09 229 111 (mpm/pvm), josta sinut ohjataan asiakaspalveluun.
Intrumin verkkosivuilla osoitteessa intrum.fi/fi/asiakaspalvelu/ on saatavilla apua, neuvoja sekä vinkkejä henkilökohtaisen talouden hallitsemiseksi.
Lisätietoja:
vesihuoltopäällikkö Kari Pietarinen, kari.pietarinenimatra.fi (kari[dot]pietarinen[at]imatra[dot]fi), p. 020 617 4399
Juttua muokattu 4.1.2023 klo 16.42., poistettu maininta että Intrumin palvelut koskevat myös lämpötuotteita.
Kirjoita kommentti