Lunasta kesätyöseteli (350€, alv 0%) työsuhteen päätyttyä toimittamalla palkanmaksutodistus sähköpostilla osoitteeseen henkilostohallintoimatra.fi (henkilostohallinto[at]imatra[dot]fi). Tarvittaessa todistuksen voi myös postittaa osoitteeseen Imatran kaupunki, henkilöstöhallinto, Virastokatu 2, 55100 Imatra.
Setelin arvoa ei voi laskuttaa, vaan korvaukset maksetaan hakemuksessa ilmoitetulle tilille maksuosoituksena. Mikäli maksuosoituksessa tulee olla joku tietty viite, ilmoita se samassa yhteydessä.
Palkanmaksutodistuksessa tulee näkyä työntekijän nimi, yrityksen nimi, työskentelyn ajankohta, toteutuneet työtunnit sekä maksettu palkka. Varmistathan, että palkka on työehtosopimuksen mukainen. Skannattua/sähköistä kesätyöseteliä ei tarvitse toimittaa palkanmaksutodistuksen liitteenä.
Korvauksia maksetaan palkanmaksutodistuksia vastaan 31.8, 15.9, 31.9, 15.10 ja 31.10.
HUOM! Seteli tulee lunastaa 25.10. mennessä - määräajan umpeutuessa ei korvauksia enää makseta. Tiedot tulee olla toimitettuna ohjeen mukaisesti viimeistään perjantaina 25.10.
Mikäli Ohjaamoon toimitettuihin tietoihin on tullut muutoksia, pyydämme ilmoittamaan niistä sähköpostilla osoitteeseen ohjaamoimatra.fi (ohjaamo[at]imatra[dot]fi).