Kuva
Vesipisara
Vesilaskuissa ongelmia

Vesilaskuissa olleet ongelmat on saatu korjattua

Tiedote
24.1.2020 11:46
Kuluttajille ovat lähteneet uudet korjatut vesilaskut.

Imatran Veden asiakkaille on eilen lähtenyt uudet korjatut vesilaskut, jotka korvaavat tällä viikolla tulleet virheelliset laskut.

Mikäli asiakas on maksanut virheellisen laskun, niin se kyllä kohdistuu oikein ja uutta laskua ei tarvitse maksaa.

Paperisen laskun saaneet verkko-, e-lasku- ja suoraveloitusasiakkaat saavat uudet laskut normaalisti pankkiin ja paperisen laskun voi hävittää maksamatta. Mikäli laskun on kuitenkin maksanut, niin asiakkaan tulee huolehtia, ettei pankki enää veloita e- tai suoraveloitusmaksua.

Lisätietoja: asiakaspalvelusihteeri Katve Pöppönen, katve.popponenatimatra.fi (katve[dot]popponen[at]imatra[dot]fi), p. 020 617 4407