Imatra valjasti vieraanvaraisuuden markkinointikampanjan kärjeksi
Tunnetko sukulaistädin, joka on leiponut montaa sorttia pöytään ja vähättelee, ettei tässä nyt mitään ihmeitä ole?
─ Monesti kuuluu kehuttavan karjalaista vieraanvaraisuutta ja iloisuutta, kun joku on käynyt Imatralla.
─ Miksi siis emme nostaisi tätä meidän erityislaatuisuuttamme omaksi heimoylpeydeksemme ja kertoisi siitä laajemminkin. Hyvistä asioista pitää reilusti paukuttaa henkseleitään, Imatra Base Campin (IBC) markkinointipäällikkö Katri Storhammar toteaa.
Paljasta parhaat passaajatarinat
IBC on laittanut tuulemaan. Vieraanvaraisuus on nyt valjastettu kaupungin markkinointiin. Tänään perjantaina 6.5. avautui tämän vuoden iso Karjalainen vieraanvaraisuus -markkinointikampanja.
Se pitää sisällään kohdennettua sosiaalisen median näkyvyyttä, vaikuttajamarkkinointia sekä videomainoskampanjan Finnkinon elokuvateattereissa ja Ruutu-palvelussa.
─ Lisäksi keräämme tarinoita karjalaisesta vieraanvaraisuudesta ja passaamisesta. Näistä tarinoista kootaan näyttely Kulttuuritalo Virtaan elokuussa.
Tarinoiden lähettämiseen 30.6. mennessä ja arvonnan sääntöihin voi tutustua kampanjasivulla.
Tarinoiden kertojien kesken arvomme yhdelle henkilölle majoituslahjakortin (1 yö, 2hh) Imatran Valtionhotelliin ja kutsun näyttelyn avajaisiin 19.8.2022.
Kaupunki on kerännyt myös yrittäjiltä passaamisesta kertovia palvelulupauksia, joita nostetaan esille kampanjasivulla sekä näyttelyssä.
Lisätietoja:
Markkinointipäällikkö Katri Storhammar, p. 020 617 6677, katri.storhammarimatra.fi (katri[dot]storhammar[at]imatra[dot]fi)